Skip to content
HIGHLEAPFOOTER

خرید ملک در دبی

با خرید ملک، دبی به خانه دوم‌تان تبدیل خواهد شد. چرا که دولت دبی در ازای خرید ملک دبی را به کشوری تبدیل می‌کند که به راحتی می‌توانید در آن اقامت کنید. از مهم ترین مواردی که در زمینه خرید ملک در دبی وجود دارد بحث هزینه‌ها، شرایط پرداخت هزینه و مباحث مربوط به خرید اقساطی است. شرکت های لیپ به تمامی مباحث مربوط به خرید ملک در دبی و اعطای حق مالکیت تبحر کافی دارد.

صفر تا صد خرید ملک دبی

پیشرفت کلمه‌ای است که امروزه شاهد بروز آن در کشورهای عربی از جمله امارات هستیم. امارات متحده عربی برنامه‌‎های بسیاری در جهت توسعه زیرساخت های شهری از جمله املاک دارد. در همین راستا برنامه‌ای فراهم کرده است که افراد با تزریق پول به صنعت ساخت‌وساز قادر به مشارکت در این پیشرفت خواهند بود. به عبارتی هر شخصی قادر است با خرید ملک دبی در پیشرفت کشور امارات سهیم باشد و در این محل اقامت کند.

db12

از جمله مهم‌ترین مواردی که برنامه خرید ملک دبی را به چنین محبوبیتی رسانده است شرایط ویژه پرداخت هزینه ملک است. دولت امارات با اعطای گزینه “پرداخت قسطی” افرادی بسیاری را در جهت خرید ملک دبی به تکاپو وا داشته است. برای خرید ملک دبی چندین روش وجود دارد:

پرداخت وجه ملک به صورت کامل
طرح اقساطی ۵۰-۵۰، ۳۰-۷۰ و ۶۰-۴۰

از دیدگاه مشاورین شرکت های لیپ خرید ملک در دبی عاقلانه‌ترین روش در جهت سرمایه‌گذاری امن است. چنانچه خود را شخصی آینده‌گر می‌دانید، نباید از گزینه خرید ملک دبی سرسری عبور کنید.

خرید ملک در دبی پس از پرداخت کامل

در برخی از برنامه‌های خرید ملک در دبی شخص خریدار تنها زمانی خانه را دریافت می‌کند که وجه مورد نظر را به طور کامل پرداخت کرده باشد. نحوه پرداخت قسطی وجه خرید خانه منوط به توافق طرفین است. به عبارتی طرفین می‌توانند اقساط خرید ملک در بازه زمانی ۳ الی ۱۰ ساله تنظیم نمایند. این روش گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که قادر به پرداخت وجه مورد نظر به صورت نقد نیستند. شرکت های لیپ همراه شماست تا بتوانید به راحتی در دبی صاحب خانه و ملک شوید. در این شرکت ما از ابتدا تا انتها کنار شما خواهیم بود.

db33

خرید ملک در دُبِی با شرایط اقساطی ویژه

دولت کشور امارات شرایط مختلفی جهت خرید اقساطی ملک در اختیار خریداران سرمایه‌گذار قرار داده است. در هر یک از این طرح‌ها خریدار ۲۰، ۵۰، ۳۰ و یا ۶۰ درصد از وجه خرید ملک را پرداخت می‌کند. مابقی وجه به صورت اقساطی و در بازه زمانی مشخص پرداخت می‌شود. پس از اتمام این قسط‌ها شما صاحب بهترین ملک‌ها در کشور امارات متحده عربی خواهید شد

خرید ملک و خانه در کشور امارات با مزایای ویژه‌ای همراه است :

  • قیمت و ارزش ملک در دبی روز به روز در حال رشد است
  • خرید ملک در دبی جزو امن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها جهت جلوگیری از بی ارزش شدن پول است
  • اقامت دائمی این کشور را به همراه دارد

مزایای خرید خانه و ملک در امارات

جهت بررسی شرایط خرید ملک در دبی با ما تماس بگیرید

mrshamim

SHAMIM  HOSSEINI

دفتر ایران

تهران ، خیابان جردن ، کوچه ارمغان شرقی ، پلاک ۳۹ ، واحد ۴

دفتر دبی

Office 3511 , Burlington Tower, Business Bay, Dubai

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت های لیپ می باشد، هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

Design & SEO By SALEH GHORBANI