Skip to content
ملک-دبی

خرید ملک در دبی

سرمایه گذاری امن و کم ریسک
قیمت مناسب
نزدیک بودن به ایران

خرید ملک در دبی

دبی را می توان یکی از لوکس ترین شهرهای خاورمیانه خطاب کرد. امارات کشوری که از امکانات پیشرفته برخوردار بوده و رفاه و امنیت کامل را برای شهروندانش به ارمغان آورده است. رونق ویژه اقتصادی در این کشور،یکی از مهم ترین دلایل برای محبوبیت آن به شمار می آید.محبوبیتی که باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران دنیا به سرمایه گذاری در دبی علاقه نشان دهند. اگرچه روش های سرمایه گذاری در دبی متفاوت اند؛ اما یکی از مرسوم ترین روش ها، خرید ملک در این کشور می باشد.خرید ملک در دبی را می توان یکی از سودمندترین روش های سرمایه گذاری خواند.

۳ نکته مهم درباره خرید ملک در دبی که نمی دانید

پیش از اینکه اقدامی برای خرید ملک در دبی انجام دهید بهتر است از نکاتی مهم و کاربردی که در این باره کمکتان خواهند کرد؛ مطلع شوید. با تکیه بر این نکات گام های هوشمندانه تر و بهتری را در جهت تامین نیاز خود خواهید برداشت.خرید ملک از حساسیت بسزایی برخوردار بوده و اگر نکاتی که می گوییم را نادیده بگیرید،قطعا با نتایج نامطلوب روبرو خواهید شد:

توجه به موقعیت فیزیکی ملک

مهمترین نکته ای که می بایست پیش از خرید ملک در دبی به آن توجه داشته باشید، موقعیت فیزیکی ملک است. این را بدانید که اگر یک ملک بد را در بهترین منطقه دبی تهیه نمایید،ارزش این کار بیشتر از خرید یک ملک خوب در بدترین منطقه دبی خواهد بود.

در نظر گرفتن همه جوانب

ابتدا مناطق دبی را به خوبی بررسی نمایید. سپس بسنجید و ببینید امکان سرمایه گذاری در کدام یک از مناطق دبی را دارید.بودجه تان را نیز بررسی کرده و سپس ملکی متناسب با آن تهیه نمایید. اگر دچار محدودیت بودجه نیستید، می توانید ملکی را در بهترین منطقه دبی که منطقه ای تفریحی است، خریداری نمایید. منطقه پالم جمیرا یکی از این مناطق به شمار آمده و لذت کایاک سواری را به شما خواهد چشاند.

مشخص کردن اولویت ها

پیش از خرید ملک نیاز است تا اولویت هایتان مشخص گردند. شما بهتر از هر کسی می دانید که چه انتظاراتی از یک ملک دارید، بنابراین ابتدا اولویت ها را در نظر گرفته و سپس ملکی متناسب با آنها را تهیه نمایید. اگر در این باره احساس سردرگمی می کنید و نمی دانید انتظارتان از یک ملک چیست، می توانید از متخصصانی که در حوزه املاک مشغول به کارند، نظرسنجی کنید.

خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی

دلایل لازم برای خرید ملک در دبی

dubai
  • با توجه به ارزش بالای درهم امارات ،خرید ملک و سپس اجاره دادن آن توام با درآمد کلان خواهد بود.
  • امکانات تحصیلی دبی هم تراز با امکانات مدارس در کشورهای پیشرفته دنیا هستند.
  • قیمت ملک در دبی در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته دنیا بسیار مناسب می باشد.
  • رشد و پیشرفت دبی در سالهای اخیر خبر از مزایای آن برای خریداران ملک می دهد.
  • این کشور به ایران نزدیک است و هزینه های جابجایی را به شدت کاهش داده است.
  • خرید ملک در این کشور یک سرمایه گذاری امن و کم ریسک محسوب می شود.
  • هیچ یک از مراحل اداری و قانونی در این کشور سخت و پیچیده نیستند.
  • خدمات درمانی در این کشور به بهترین شکل ممکن ارائه می گردند.
  • با بررسی شاخص رفاه اجتماعی می توان به سطح بالای آن پی برد.
  • حضور تکنولوژی مدرن در مدیریت شهری به وضوح احساس می شود.
  • دبی یکی از نقاط توریستی و تجاری دنیا به حساب می آید.
  • در جوامع این کشور قانونمداری حرف نخست را می زند.
  • با خرید ملک می توان اقامت امارات را دریافت کرد.
  • زندگی در دبی همراه با آرامش مطلق خواهد بود
dubai3

خرید ملک در مناطق آزاد دبی بدون محدودیت

یکی از نقاط عطف خرید ملک در دبی این است که هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.این موضوع بدان معناست که همه افراد خارجی اعم از ایرانی ها می توانند در مناطق آزاد دبی، ملک خریداری کنند؛حتی اگر اقامت این کشور را اخذ نکرده باشند.

مناطق آزاد دبی به مناطقی اشاره دارند که در آنها شهروندان خارجی می توانند آزادانه زندگی کنند؛ حتی آنها امکان مالکیت ۱۰۰ درصدی ملک خود را نیز خواهند داشت. این افراد هیچ اجباری برای پرداخت مالیات نداشته و می توانند بیزینس دلخواه خود را راه اندازی نمایند.در ادامه به مناطقی که می توان در آنها خرید ملک (آپارتمان) را انجام داد، اشاره خواهیم کرد:

ارجان، جزیره بلوواترز، برشا هایتس، دهکده فرهنگ، خلیج تجاری، مرکز شهر دبی، دیسکاوری گاردنز، مرکز مالی بین المللی دبی، بندر کریک، پارک سرمایه گذاری دبی، پارک علمی دبی، شهر استودیویی، اقامتگاه ساحلی جمیرا، گرینز، لیوان ،رمرام و ویز.

به جز مناطق ذکر شده، بخش های دیگری نیز در منطقه آزاد دبی وجود دارند که می توان در آنها علاوه بر خرید آپارتمان، خرید ویلا را نیز انجام داد.

مناطقی از قبیل: البراری، مارینا دبی، داماک هیلز،الورسان،الفرجان، دبی فستیوال سیتی،دبی سیلیکون، املاک دبی هیلز،شهر ورزشی دبی،دبی جنوبی،اسکله دبی و

اگر همه چیز را راجع به خرید ملک در دبی می خواهید بدانید، روی لینک زیر کلیک کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ملک-در-دبی

مطالب مفید دبی

دفتر ایران

تهران ، خیابان جردن ، کوچه ارمغان شرقی ، پلاک ۳۹ ، واحد ۴

دفتر دبی

Office 3511 , Burlington Tower, Business Bay, Dubai

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت های لیپ می باشد، هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

Design & SEO By SALEH GHORBANI